Det hade kommit snö under natten, inte jättemycket men tillräckligt för att mina vårkänslor var puts väck. "Är det jul nu?" Frågade minstingen. Snacka om snabba förändringar. Fast när vi kom hem igen på eftermiddagen så kunde jag se mina planteringar igen! Barnen hade åkt pulka på dagis och haft så roligt! Kul för dem med lite snö!
Kram//Camilla

Det står en fågel i gjutjärn på vår trapp, den har stått där
länge. Den var helvit från början, och är nu charmigt rostig!

Denna lilla låda med hönsnät köpte jag på Rosen-
gårdens inredning. Den har nu ett annat innehåll
än på bilden. Det är roligt att pynta lite efter säsong!
Fågeln som står i fönstret köpte jag på Mairo i Ronneby.
Den får kanske sällskapa med den där ute sen,
men får var inne först! :)

0 Yorumlar